6 Ağustos 2010 Cuma

Japonya-Tokyo-Osaka-Kyoto Şeker Bayramı Özel Tur

Erken Rezervasyon indirimi oda başı 100 EUR Japonya, Tokyo (3) - Osaka (2) - Kyoto, Şeker Bayramı Özel Türk Havayolları ile Direk Tokyo Gidiş, Osaka Dönüş
1/2. GÜN : ISTANBUL - TOKYO
ÜCRETE DAHİL OLAN HİZMETLER * Türk Havayolları Tarifeli sefer ile Istanbul - Tokyo - Osaka - Istanbul parkurunda ekonomi sınıfı uçak bileti. * Tokyo'da 3 Gece, Osaka'da 2 Gece oda kahvaltı konaklama * Tokyo, Osaka, Kyoto şehir turları * Tokyo - Osaka Arası hızlı tren ile ulaşım * Alan Vergileri * Türkçe Rehberlik Hizmetleri * Seyahat Sigortası
FİYAT BİLGİSİ VE ÜRÜN DETAYI İÇİN TIKLAYIN
Atatürk Havalimanı dış hatlar terminali Bamtur kontuarı önünde siz değerli misafirlerimiz ile 16:30'da buluşuyoruz. Check /in ve gümrük işlemlerimiz sonrası Türk Havayolları TK50 sayılı sefer ile direk Tokyo'ya keyifli bir uçuş. Varış saatimiz ertesi gün 11:45 Varışımızı takiben alanda bizleri bekleyen özel otobüslerimiz ile otelimize transfer .Kısa bir dinlenme molası sonrası panaromik Tokyo şehir turumuzu yapmak üzere otelden ayrılıyoruz. 68 yılına kadar Edo adı ile tanına şato kenti Tokyo, şogun yönetimine son veren Meiji adlı Japon imparatorunun sarayını buraya taşıması ile, adını "Doğunun başkenti" anlamına gelen Tokyo ile değiştirmiştir. Büyük bir kısmı 1923'de Kanto depreminde ve 1945'de Amerikan bombardımanı ile yıkılmış olan Tokyo, 1950'lerden sonra hızla gelişerek, dünya çapında bir iş merkezi ve kültür odağı olmuştur. Şehir turumuzda, ihtişamlı İmparatorluk Sarayı'nın bahçeleri'ni, eski Tokyo'nun atmosferini yaşatan eğlence merkezi Asakusa, Japonya'nın önemli hac merkezlerinden meşhur Asakusa Tapınağı'nı ve hemen yanında bulunan Japonya'nın en eski alışveriş merkezi, 50'den fazla mağazası ile Nakamise'yi ziyaret ediyoruz. Ardından Shinjuku bölgesinde yer alan Japon Hükümetinin sembolü olan Tokyo Metropolitan Hükümet binasını görüyor ve 45. katında bulunan rasathaneden Tokyo'nun manzarasını izleme şansı bulacağız. Turumuz sonrası serbest zaman. Geceleme Tokyo'da otelimizde. 3. GÜN : TOKYO - NİKKO Sabah Kahvaltı sonrası günümüz serbest. Arzu eden misafirlerimiz ekstra olarak düzenlenecek olan Nikko Turu'na katılabilirler. Tokyo'nun 140km. kuzeyinde bulunan, Tokuhawa Shongularının mozelelerine ev sahipliği yapan, Unesco Dünya Koruma Mirası Listesindeki Nikko'da önce, 1616 yılında ruhlara adanarak, 15.000 el işçisi tarafından 2,5 milyon altın yaprak kullanarak yapılan ve üzerinde kuşlar, çiçekler, danseden kızların yer aldığı Toshogu Mabedini görüyoruz. Yerel bir restorant'ta alacağımız öğle yemeğinin ardından, virajlarla dolu muhteşem bir yol olan Irohazaka'dan ilerleyerek, Nikko Doğal Parkına varıyoruz. Burada, Kutsal Nantai Volkanı'nın eteklerinde yer alan, birkaç bin yıl önce şiödi sönmüş şav akıntıları ile oluşan muhteşem Chuzenji Gölünü görüyoruz. Son olarak Japonya'nın en iyi üç şelalesinden biri olan Kegon Şelalerini görüyoruz ve Tokyo'ya geri dönüyoruz. Turumuz eşi bulunmayan pahalı dükkanlar, restorant ve cafelerle çevrili Giza Caddesinde son buluyor. Serbest Zaman. Geceleme Tokyo'da otelimizde. 4. GÜN : TOKYO - FUJİ & HAKONE Sabah kahvaltı sonrası günümüz serbest. Arzu eden misafirlerimiz ekstra olarak düzenlecek olan Fuji & Hakone Turu'na katılabilirler. Bu turumuzda önce Fuji Dağında 2300 metrede yer alan 5.İstasyonu ziyaret ediyoruz. Ardından, tepelerinde sıcak su kaynaklarının bulunduğu ve 9.yüzyıldan beri termal merkezi olarak tanınan Hakone'ye hareket ediyoruz. Burada Ashi Gölü'nde yapacağımız tekne gezisinden sonra Komagatake teleferiği ile Hakone'nin muhteşem manzarasını izliyoruz. Turumuzun bitiminde Tokyo'ya geri dönüyoruz. Gününüzün geri kalan kısmını Giza ve Shinjuku caddelerinde geçirebilirsiniz. Geceleme Tokyo'da otelimizde. 5. GÜN : TOKYO - OSAKA Sabah kahvaltı sonrası, tren istasyonuna gidiyoruz. Hızlı tren ile 2 Saat 15 dakika sürecek bir yolculuk sonrası Osaka'ya varıyoruz. Şatoları, tapınakları, yemyeşil bahçeleri, kiraz ağaçları, sumo güreşleri ve sıcak insanları ile Su Şehri veya Japonya'nın Venediği denilen Osaka'da yapacağımız şehir turunda, Osaka Şatosu, 173 metre uzunluğunda birbirine bağlı 2 ayrı kuleden oluşan Yüzerbahçe rasathanesi ve tiyatro ve eğlence yerlerinin bulunduğu, Osaka'nın en önemli caddesi Dotonbori'yi görüyoruz. Günümüzün geri kalan kısmı serbest. Geceleme Osaka'da otelimizde 6. GÜN : OSAKA - KYOTO Sabah kahvaltıdan sonra özel otobüsümüz ile Kyoto'ya hareket ediyoruz. Yaklaşık 1 saat sürecek yolculuğumuzun ardından Kyoto'ya varışımızda şehir turumuza başlıyoruz. Unesco Dünya Koruma Mirası listesinde bulunan, 1650 Budist tapınağı ve 400 Shinto Mabedi ile ülkenin kutsal ve ruhani başkenti kabul edilen Kyoto'da yapacağımız turda, 1397'de Yoshimitsu adlı şogun tarafından ikametgâh olarak inşa ettirilen ve adı altın köşk anlamına gelen romantik Kinkakuji Tapınağını, Edo hanedanın kurucusu olan Tokugawa Leyasu adlı şogun tarafından 1603'te inşa ettirilen sıradışı Nijo kalesini, her biri 15 metre yüksekliğinde, 139 sutünun üzerinde bulunan ve tüm Kyoto'yu tepeden izleme fırsatı sunan, dev terası ile ünlü Kiyomizu Tapınağı'nı görüyoruz. Akşam Osaka'ya dönüyoruz. Geceleme Osaka'da otelimizde. 7. GÜN : OSAKA - ISTANBUL Sabah kavaltı sonrası tam gün serbest zaman. Osaka'da alış veriş yapabilirsiniz.Rehberimizin beliryeceği saatte buluşarak Osaka havalimanına gidiyoruz. Türk Havayolları TK47 sefer sayılı uçuşu ile 22:30'da Istanbul'a dönüyoruz. Turumuzun sonu. Bir sonraki turumuzda görüşmek dileği ile.